فہرست: الشہاب المبین علیٰ من انکر الحق الثابت بالادلۃ والبراہین
عرضِ حال
کتاب سماع الموتٰی کے خلاف غصہ
حضرت مفتی محمد کفایت اللہ صاحبؒ کا فتوٰی
کیا کتاب سماع الموتٰی مسلک دیوبندی کے خلاف ہے؟
المہند کا حوالہ
جناب قاضی صاحب کا اپنا اقرار
حیات دنیویہ کا معنٰی
اس مسئلہ کی چار صورتیں
الجواب
پہلی صورت کا جواب
دوسری، تیسری اور چوتھی صورت کا جواب
مولانا نانوتویؒ کا حوالہ
علامہ زرقانیؒ کا حوالہ
مناظرہ اور مباہلہ کس سے اور کیوں؟
ضروری نہیں کہ یہ حیات دوسروں کو بھی محسوس ہو
مولانا منظور احمد نعمانیؒ کا حوالہ
عجیب تماشا
فیصلہ تو ہو چکا ہے پھر آپ کیوں گریز کرتے ہیں؟
حضرت مولانا مفتی کفایت اللہ صاحبؒ کے ایک فتوٰی سے دھوکا دہی
حضرت مولانا مفتی صاحبؒ کا مجمل فتوٰی
حضرت مفتی صاحبؒ کا مفصل فتوٰی
اس سے ماخوذ فوائد
سماع موتٰی کا مسئلہ قرون اولٰی سے اختلافی چلا آ رہا ہے
محترم جناب سجاد صاحب کی زیادتی
واقعہ
الجواب
فیوضات حسینی
الجواب
لفظ ابی الزاہد پر اعتراض
الجواب
تناقص اور اس کا جواب
کیا مردے زندوں کے حالات جانتے ہیں؟
الجواب
حضرت عائشہؓ کا پردہ کرنا
الجواب
بریلویوں کو تحفہ
الجواب
لفظ اذ ظرف ہے جو ماضی کے لیے ہوتا ہے
الجواب
یہ کبھی مضارع کے لیے بھی آتا ہے
شرح جامی کا حوالہ
اور یہ کبھی تعلیل کے لیے بھی آتا ہے
مغنی اللبیب، شرح الدمامینیؒ اور رضی شرح الکافیہ کا حوالہ
اس مقام پر یہ لفظ تعلیل کے لیے ہے، علامہ زرقانی کی اپنی عبارت سے اس کی تائید
خانصاحب بریلوی اور جناب قاضی صاحب کا اس میں اتفاق ہے کہ روح سنتی ہے، جسم نہیں سنتا
استعارہ کی بحث
وجہ تشبیہ عدم سماع ہے
الجواب
استعارہ کا معنی مطول اور مختصر المعانی سے
دلائل اعجاز سے
وجہ تشبیہ عدم انتفاع ہے
عدم سماع وجہ تشبیہ نہیں بن سکتی
دلائل الاعجاز
حضرات مفسرین کرامؒ نے بھی وجہ تشبیہ عدم انتفاع بیان کی ہے
تفسیر بیضاوی
اس پر جناب قاضی صاحب کی گرفت
الجواب
تفسیر جلالین، السراج المنیر اور تفسیر مظہری کا حوالہ
تفسیر خازن اور دیگر تفسیروں کے حوالے
فیض الباری کا حوالہ
جذبات و جوش
الجواب
تفسیر حقانی اور معارف القرآن کا حوالہ
حضرات علماء دیوبند کا فتوٰی
الجواب
شکوۃ
کیا حضرت گنگوہیؒ مطلقًا سماع موتٰی کے منکر ہیں؟
حضرات انبیاء علیہم السلام کے سماع میں کوئی اختلاف نہیں
فتاوٰی رشیدیہ
عند القبر صلٰوۃ و سلام کے سماع میں بھی کوئی اختلاف نہیں ہے
امداد الفتاوٰی
عزیز الفتاوٰی
الجواب
ثبوت قطعی اور دلالت قطعی میں فرق نہ کرنا
کیا حضرت مولانا سید محمد انور شاہ صاحبؒ سماع موتٰی کے منکر تھے؟
الجواب
العرف الشذی کی عبارت
فیض الباری کی عبارت
العرف الشذی کی ایک اور عبارت
فیض الباری کی ایک اور عبارت
فتح الملہم کی عبارت میں سقم ہے
حضرت مولانا محمد انور شاہ صاحبؒ قبر میں روح اور جسم کا تعلق مانتے ہیں
فیض الباری اور العرف الشذی کا حوالہ
مشکلات القرآن کی عبارت کا ماخذ تفسیر عزیزی ہے
تفسیر عزیزی کی متعدد عبارتیں
تحفۂ اثنا عشریہ کا حوالہ
تفسیر عزیزی کا اور حوالہ
فتاوٰی عزیزی کا حوالہ
تحفۂ اثنا عشریہ کے اور حوالے
نری خوش فہمی یا مجذوبانہ بڑ
بلغۃ الحیران کا حوالہ
اس کی ایک عبارت پر مبتدعہ کا اعتراض اور تحریرات حدیث سے جواب
سماع الموتٰی کی مفصل عبارت
الفقہ الاکبر، امام صاحبؒ ہی کی تالیف ہے
الفہرست لابن ندیمؒ
اس کو امام صاحبؒ کی تالیف تسلیم نہ کرنا معتزلہ کا نظریہ ہے
مفتاح السعادۃ
بلغۃ الحیران کی عبارت کے پیش نظر جناب قاضی صاحب کا اعتراض
الجواب
حضرت مولانا حسین علی صاحبؒ عند القبر صلٰوۃ و سلام کے قائل تھے
تحریرات حدیث سے حدیث کا حوالہ
قبر کا حقیقی معنی گڑھا ہے اور مجازی برزخ
عذاب جسم اور روح دونوں کو ہوتا ہے
فتاوٰی دارالعلوم کے حوالے
تحریرات حدیث کے حوالے
کیا دلائل میں بھی تفرد ہوتا ہے؟
الجواب
سلّم العلوم کا حوالہ
نبراس کا حوالہ
تناقض
الجواب
حافظ ابن الہمامؒ اور مولانا شاہ محمد اسحٰق صاحبؒ عند القبور عام اموات کے لیے سماع سلام کے قائل ہیں
حدیث کے معنی میں تحریف کا الزام
الجواب
مسئلہ سماع اور حضرت عزیر علیہ السلام
جناب قاضی صاحب کا استدلال
الجواب
بے جا مغز خوری
الجواب
شرم آتی ہے
الجواب
اہل قبور کو سلام کہنے کا جواب
الجواب
العرف الشذی، جمال قاسمی اور کتاب الروح کے حوالے
الفقہ الاکبر کی عبارت کا جواب
الجواب
علمِ کلام کی متعدد کتابوں کا ذکر
انہی کے ٹھوس حوالوں کے پیش نظر جناب قاضی صاحب نے اپنا سابقہ نظریہ ترک کر دیا ہے
امام ابن عبد البرؒ کے حوالہ کا جواب
الجواب
کتاب الروح کا حوالہ
قتلٰی بدر اور سماع موتٰی
الجواب
عدم سماع کا مفروض کلیہ اور قانون
اس کا جواب
مسئلہ توسل و استشفاع عند القبر
اعرابی کے قصہ سے استدلال
الجواب
کیا حرف ’’کان‘‘ ہمیشہ استمرار کا فائدہ دیتا ہے؟
ہرگز نہیں
امام نوویؒ کا حوالہ