جو دیوانے ہیں دیوانے رہیں گے
فہرست: اتمام البرہان فی رد توضیح البیان (۲)
باب اول
ضاد کا مخرج
ضاد کی جگہ ظاء پڑھنے کا حکم
محیط برہانی
تنقید متین
اس پر مؤلف مذکور کی گرفت
تحفۃ المقلدین، ہدایۃ البریۃ، اور مرأۃ الحقیقت اختراعی کتابیں ہیں
تفسیرات احمدیہ کا منبیہ ندارد
الجواب
مجمل حوالہ پر کسی حکم کی بنیاد نہیں رکھی جا سکتی
ترک حوالہ اور مجمل حوالہ کا فرق ہے
تحفۃ المقلدین کے بارے میں
ہدایۃ البریۃ موجود ہے
مرأۃ الحقیقۃ سے حوالہ نقل کیا گیا ہے
تفسیرات احمدیہ کے منبیہ کا انکار نہیں کیا
ضاد کو ظاء سے عمدًا بدلنے والا کافر ہے
اس کا جواب
الذخیرۃ البرہانیۃ اور شرح فقہ اکبر کا حوالہ
صاحب محیط کا حوالہ
خیر الزاد فی سیر الضاد سے متعدد حوالے
شیخ القراء مکیؒ کا حوالہ
تفسیر عزیزی کا حوالہ
نوٹ ضروری
خیانت کا بے بنیاد الزام
اور اس کا جواب
مؤلف مذکور کی طرف سے ضاد کو ظاء پڑھنے کے حوالے
اور اس کا جواب
ضاد کو عمدًا ظاء پڑھنا کفر ہے
اس کا جواب
جامع الفصولین، محیط، اور کبیری کا حوالہ
عبارات فقہاء کی توضیح
قرآن مجید الفاظ اور معانی دونوں کا نام ہے
نور الانوار اور حسامی
ایک حرف کو دوسرے سے بدلنے کے ساتھ تحریف ہوتی ہے
اس کا جواب
قاضی خاں کا حوالہ
دیوبند کے اہل حق کی قرآن میں لفظی تحریف
اس کا جواب
حرف ضاد کی تخصیص کا جواب
اور اس کا جواب
قاضی خاں کا حوالہ
مولانا عبد الحئی لکھنویؒ کا حوالہ
عموم بلوٰی کا جواب
اور اس کا جواب اور تشریح
امامت کی تخصیص کا جواب
اور اس کا جواب
باب دوم
مروجہ ایصال ثواب
تنقید متین
اس پر اعتراض
اس کا جواب
تقرب لغیر اللہ کی بحث
تنقید متین
اس پر گرفت
اور اس کا جواب
غیر اللہ سے مدد مانگنے کے متعدد حوالے
سیدنا شیخ عبد القادر صاحبؒ کو سلام کیے بغیر سورج طلوع نہیں ہوتا (الامن والعلٰی)
تقرب لغیر اللہ کے لیے ذبح حرام ہے
در مختار، البحر الرائق، شامی
تفسیر عزیزی
فتاوٰی عزیزی
درمختار اور فتاوٰی عزیزی
نووی، فتاوٰی عزیزی، شامی
شیطان کی اطاعت بھی شرک ہے
قرآن کریم
نور العرفان سے اس کا ترجمہ
مرثیہ گنگوہیؒ کے ایک شعر پر اعتراض کا جواب
تشبیہ میں مساوات شرط نہیں ہے
عمدۃ القاری اور شرح نخبۃ الفکر
نذر پوری نہ ہونے پر ضرر کا ترتّب
یہ عوام پر الزام ہے
اس کا جواب
بارہ سال کا بیڑا
تنقید متین
اس پر گرفت
اور اس کا جواب
حضرت نوح علیہ السلام کی ایک دعا قبول نہیں ہوئی۔ قرآن کریم
آنحضرت صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم کی تین دعاؤں میں سے ایک قبول نہیں ہوئی
مسلم، ترمذی، موارد الظمآن
کتاب و سنت کے نصوص ظاہر پر محمول ہیں۔ شرح العقائد
مولوی اشرف علی تھانوی کی گپ
کرامات امدادیہ کا حوالہ
اس کا جواب
بہشتی زیور اور تعلیم الدین کے حوالے
مسامرہ، احیاء العلوم و تکمیل الایمان
معجزہ اور کرامت کی حقیقت
کرامت کی تین قسمیں ہیں
بخاری وغیرہ کے حوالے
حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم ہر قسم کی حاجت روا فرما سکتے ہیں (خانصاحب)
ہر امتی کی فریاد کا آپؐ کو علم ہے (خانصاحب)
حضرت تھانویؒ کے نقل کردہ حوالہ کی تفصیل
مولوی محمود الحسن کی گپ
گنگوہی مٗردوں کو زندہ کرتے تھے
اس کا جواب
گیارہویں حرام ہونے کے دلائل کا تجزیہ
مطلقًا تقریب وجہ شرک و حرمت نہیں
بلکہ تقرب علٰی وجہ العبادت موجب شرک و حرمت ہے
اس کا جواب
فتاوٰی عزیزی کا حوالہ
گیارہویں بصورت ایصال ثواب
آنحضرت صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم کو ایصال ثواب
مشکٰوۃ، ابوداؤد و ترمذی
انفاس العارفین کا حوالہ
الجواب
فتاوٰی عزیزی کا حوالہ
حضرت علیؓ کو قربانی کی وصیت کی حدیث ضعیف ہے
آنحضرت صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم نے غریب امتیوں کو ایصال ثواب کیا (مستدرک و مسلم وغیرہ)
سوئم، تنقید متین، اس پر گرفت
اور اس کا جواب
مسئلہ ایصال ثواب دلائل شرعیہ کی روشنی میں
اس پر گرفت
اور اس کا جواب
ایصال ثواب میں تعیین کی توضیح
اس کا جواب
گیارہویں کو حرام کہنا بدعت ہے
الجواب
تعیین عرفی
اس کا جواب
تعیین عرفی کو ترجیح
الجواب
فتاوٰی عزیزی
شاہ عبد العزیز صاحبؒ کی تعیین یوم پر تصریح
الجواب
تحفہ اثنا عشریہ کا حوالہ
فاتحہ ایصال ثواب کا نام ہے
فتاوٰی عزیزی میں عرس سے مراد؟
فائدہ
پیٹ کا منتظم کون ہے؟
اس کا جواب
پروفیسر محمد ایوب صاحب قادری کا حوالہ
حکومت کی معاندانہ پالیسی
بعض علماء کا کردار
فتاوٰی افریقہ اور وصایا شریف کا حوالہ
ضابطہ سنت بیان کرنے میں سرفراز صاحب کی فاش غلطی
الجواب
تفسیر ابن کثیر اور الملل والنحل کا حوالہ
قیامت کو اہل السنت کے چہرے سفید اور اہل بدعت کے سیاہ ہوں گے
تفسیر ابن کثیر، در منشور اور مظہری
شاطبیؒ کی عبارت کی وضاحت
الجواب
علامہ شاطبیؒ کی عبارتیں
کیا غنیۃ الطالبین شیخ جیلانیؒ کی تصنیف ہے؟
الجواب
متعدد ٹھوس حوالوں سے اس کا ثبوت
نبراس کی عبارت کا مطلب؟
حق سے فرار
طعام پر فاتحہ پڑھنا
الجواب
تحفۃ الاحباب اور تحفۃ الہند کا حوالہ
ہندؤں میں قیامت اور ثواب و عقاب کا تصور
ستیارتھ پرکاش
عجیب دھوکہ
الجواب
مرکزی پیر کا حوالہ
الجواب
حاشیہ فتاوٰی رشیدیہ
فتاوٰی رشیدیہ
لاف و گزاف
طعام پر قرآن کریم پڑھنا ہنود کی مشابہت نہیں ہے
اس کا جواب
تشبیہ میں مساوات شرط نہیں
شرح نخبۃ الفکر
ایک فعل میں چھ سو سنتیں
تقدمۃ النشر لموارد الظمآن
مرکزی پیر کا ایک اور حوالہ
الجواب
شریعت کے بادشاہ کا فیصلہ
فتاوٰی عزیزی کا حوالہ اور الجواب
فاتحہ ایصال ثواب کا نام ہے
براہین قاطعہ، احکام شریعت
فتاوٰی عزیزی کی مکمل عبارت
تشبیہ بالکفار کا ضابطہ
فتاوٰی عزیزی
کھانے پر قرآن کریم پڑھنے کی بعض صورتیں بے ادبی کی ہیں (فتاوٰی عزیزی)
آخری حربہ کہ گیارہویں اور سوئم وغیرہ کی حرمت حدیث سے ثابت کرو
الجواب
زیارت قبور کے لیے دن مقرر کرنا بدعت ہے
فتاوٰی عزیزی
صبح کی نماز کے بعد سلام علیک پر مداومت کرنا بدعت ہے (فتاوٰی عزیزی)
تقرب لغیر اللہ حرام ہے
در مختار و اکلیل
اپنی مرضی سے کسی چیز کو حلال و حرام کرنا اللہ تعالٰی پر افتراء باندھنا ہے
قرآن کریم، تفسیر ابن کثیر
رسوم نکاح اگرچہ باطل ہیں بدعت نہیں
العرف الشذی
مؤلف مذکور کا افتراء
عہد رسالت میں ایصال ثواب
راہ سنت کا حوالہ، اس پر گرفت
اور اس کا جواب
بدعت سیئہ کا ضابطہ، راہ سنت کا حوالہ
اس پر تنقید
اور اس کا جواب
آنحضرت صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم نے تین راتوں کے بعد نماز تراویح نہیں پڑھائی کیونکہ فرضیت کا خطرہ تھا
بخاری شریف، قرآن کریم کے اعراب کا مسئلہ
سب سے پہلے اعراب کس نے لگائے؟
راہ سنت کا حوالہ
حضرات صحابہ کرامؓ کا دور ۱۱۰ھ تک تھا
قرآن کریم کو ایک لغت میں بند کرنے کا عثمانی حکم
بخاری شریف
تکرار بلافائدہ و سوء فہم اور بے ربط جوڑ
بدعت سیئہ کی تعریف شامیؒ سے
الجواب
بے جوڑ شوشہ
حضرات انبیاء کرام علیہم الصلٰوۃ والسلام کی حیات کا انکار بدعت ہے
اس کا جواب
مؤلف مذکور کی ملنگانہ بڑ
راہ سنت کا حوالہ اور اس پر گرفت
الجواب
مرقات اور اشعۃ اللمعات کا حوالہ
تثویب بدعت ہے
الاعتصام کا حوالہ
کوّا حلال ہے یا حرام و مکروہ؟
مبسوط کا حوالہ
عنایہ شرح ہدایہ کا حوالہ
لفظ عن روایت پر اور لفظ عند مذہب پر دلالت کرتا ہے
مقدمہ عمدۃ الرعایۃ
ہندوؤں کی پوری وغیرہ کا فقہی حکم؟
فتاوٰی رشیدیہ
عرفان شریعت
لطیفہ