تحقیق مسئلہ ’’مختارِ کُل‘‘ الموسوم بہ ’’دل کا سرور‘‘

قرآنِ کریم، صحیح احادیث، عقائدِ صحابہ کرامؓ، اور جمہور سلف و خلف سے ثابت کیا گیا ہے کہ تکوینی اور تشریعی طور پر حاکم اور مختارِ کُل صرف اللہ تعالٰی کی ذات ہی ہے، کسی دوسرے کو نہ ذاتی طور پر اختیار حاصل ہے اور نہ عطائی طور پر۔ فریق مخالف نے جن آیات و احادیث سے استدلالات کیے ہیں، نہایت تحقیق سے ان کے جوابات بھی عرض کر دیے گئے ہیں۔

فہرست: تحقیق مسئلہ ’’مختارِ کُل‘‘ الموسوم بہ ’’دل کا سرور‘‘

دیباچہ

مقدمہ

مختارِ کُل کا معنٰی

مختارِ کُل صرف اللہ تعالٰی ہی ہے

مختار صرف اللہ تعالٰی ہی ہے

قرآن و حدیث، امام ابن ہمامؒ اور علامہ بہاریؒ سے

توضیح، شرح تحریر، منہاج الاصول، ابو جعفرؒ اور شاہ ولی اللہؒ سے

رسول اور مجتہدین کی طرف تحلیل و تحریم کی نسبت کا مطلب؟

علامہ عینیؒ اور شاہ عبد العزیزؒ سے

تفویض احکام روافض کا عقیدہ ہے

امام جعفرؒ تفویض کے قائل نہ تھے

مفوضہ کا مسلک

سید سندؒ کی عبارت سے غلط استدلال کا جواب

سید شریفؒ اور امام رازیؒ کا حوالہ

ابن تیمیہؒ کا حوالہ

ابشیبیؒ کا حوالہ

خانصاحب کا عقیدہ

خانصاحب کا ایک شیدائی

پیر جماعت علی شاہ صاحب کا شیدائی

بعض دیگر شعراء

عطائی طور پر مختارِ کُل کا عقیدہ کن لوگوں کا تھا؟

حدیث اور حجۃ اللہ سے

بدور بازغہ سے

شاہ رفیع الدینؒ سے

انجیل کا حوالہ

ڈاکٹروں اور حکیموں سے علاج کرانا شرک نہیں

احادیث سے ثبوت

تدبیر توکل کے خلاف نہیں

مافوق الاسباب سے مراد؟

تکوینی اور تشریعی امور سے مراد؟

مرتبہ بڑھانے سے بھی شرک لازم آتا ہے

قبولیتِ دعا کی انوکھی بحث

اس کتاب کے دلائل کا معیار

باب اول

نافع اور ضار صرف خدا تعالٰی ہے

قرآن، حدیث، شیخ عبد القادرؒ اور ملا علی القاریؒ

حدیث کی سند اور اس کے روات

مشکل کشا صرف خدا تعالٰی ہے

باب دوم

حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم مختارِ کُل نہ تھے

لیس لک من الامر شیء

وان کان کبر علیک اعراضھم سے استدلال

ولا تطرد الذین ۔ الآیۃ

اسارٰی بدر کا معاملہ

اجازتِ منافقین و جنازہ منافقین پر تنبیہ

مسجد ضرار کا قصہ

ابو طالب کے لیے دعائے مغفرت

جس کو خدا پکڑے اس کو کوئی نہیں چھڑا سکتا

ترمیم قرآن آپؐ کا منصب نہ تھا

معجزات کا اصدار بھی آپؐ کے بس میں نہ تھا

شہد کی تحریم اور اندھے صحابی کا واقعہ

وحی میں تعجیل کا واقعہ

باب سوم

آپؐ اپنے اور امت کے لیے نفع و ضرر کے مالک نہ تھے

کسی کے دل میں شفقت ڈالنا آپ کا کام نہ تھا

قیامت کو بھی آپؐ کسی کے سود و زیاں کے مالک نہ ہوں گے

اور نہ عزیز ترین رشتہ داروں کے لیے

مخلوق کی حفاظت آپؐ کے بس میں نہیں

بلندی اور پستی کی ترازو اللہ تعالٰی کے پاس ہے

آپؐ خود بھی اللہ ہی سے بھلائی کا سوال کرتے تھے

قلبی محبت پر بھی آپؐ کو اختیار نہ تھا

باب چہارم

یحل لھم الطیبات سے استدلال کا جواب

مؤلف نور ہدایت کی نادانی

لست احرم کی نفیس بحث

مؤلف نور ہدایت کی جہالت

حضرت علیؓ کے لیے جویریہؓ سے نکاح نہ کرنے کا سبب؟

مؤلف نور ہدایت کی ڈبل علمی خیانت

وما اٰتاکم الرسول سے استدلال کا جواب

اس کی تفسیر احادیث سے

ولا یحرمون الاٰیۃ سے استدلال کا جواب

قضی اللہ ورسولہ

وما اتاکم اللہ ورسولہ

اغناھم اللہ ورسولہ

مجاہد تحریف مولوی محمد عمر صاحب کی کارستانی

وما رمیت اذ رمیت سے استدلال کا جواب

واللہ ورسولہ احق ان یرضوہ سے استدلال کا جواب

ید اللہ فوق ایدیھم سے استدلال کا جواب

باب پنجم

انما انا قاسم کی حدیث کا جواب اول

انما انا قاسم کی حدیث کا جواب دوم

انما انا قاسم کی حدیث کا جواب سوم

دوسری حدیث کا جواب اول

دوسری حدیث کا جواب دوم

دوسری حدیث کا جواب سوم

تیسری حدیث کا جواب اول

تیسری حدیث کا جواب دوم

چوتھی حدیث کا جواب اول

چوتھی حدیث کا جواب دوم

پانچویں حدیث اور اس کا جواب

چھٹی حدیث اور اس کا جواب اول

چھٹی حدیث اور اس کا جواب دوم

ساتویں حدیث اور اس کا جواب

آٹھویں حدیث اور اس کا مفصل جواب

نویں حدیث اور اس کا جواب

دسویں حدیث اور اس کا جواب

مؤلف نور ہدایت کا مغالطہ اور اس کا رد

گیارہویں حدیث اور اس کا جواب

بارہویں حدیث اور اس کا جواب

تیرہویں حدیث اور اس کا جواب

چودھویں حدیث اور اس کا مفصل جواب

پندرہویں حدیث اور اس کا مفصل جواب

مؤلف نور ہدایت اور مفتی احمد یار خان صاحب کی کم فہمی

سولہویں حدیث اور اس کا جواب

سترہویں حدیث اور اس کا جواب

اٹھارہویں حدیث اور اس کا جواب

مؤلف نور ہدایت کی کج روی کا جواب

حضرت عثمانؓ کو بدر کی غنیمت ملنے کا جواب

حضرت معاذؓ کے لیے تحفہ کا جواب

کنت سمعہ، الحدیث

حلول، ختم نبوت اور نزول مسیح کا عقیدہ

اس حدیث کا صحیح مطلب؟

باب شسشم

بزرگانِ دینؒ کے اقوال سے استدلالات کا جواب

خانصاحب بریلوی کا حوالہ

امام عبد الوہاب شعرانیؒ کا حوالہ

حضرت شیخ عبد القادر جیلانیؒ کا حوالہ